Onderzoek perceptie

Onderzoek perceptie logo op voedingsmiddelen

Een leverancier van voedingsmiddelen wilde het logo van een bekend gezondheidsfonds op hun product, in ruil voor sponsoring van dit fonds. Vooral in de hoop hiermee sympathieker gevonden te worden. Ons onderzoek dat we in opdracht van het twijfelende fonds deden, toonde aan dat veel consumenten door het logo dachten dat dit product wel gezonder zou zijn dan vergelijkbare producten. Omdat dit niet zo was, blies het fonds de deal toch af. Een schadepost van vele tonnen.

Informatie? Bel: 06 - 202 470 91 Contact

Vergelijkbare t.b.v. Goede doelen

Pretest campagne Hepatitis C

Pretest campagne Hepatitis C

Hepatitus C is onbekend. Een campagne moet dat veranderen. Wij onderzochten 'm.

Lees meer
Pretest productcommunicatie

Pretest productcommunicatie

Wat vinden kankerpatiƫnten van advertenties voor ProSure?

Lees meer
Pretest slogans Utrecht

Pretest slogans Utrecht

Hoe ziet men de stad Utrecht? Welke slogan hoort daar bij?

Lees meer